25 Eylül 2010 Cumartesi

"güneş ve ay"

unuturum diye yorma kendini
öyle kolay değil unutmazsın derken,

çoktan unuturdum ben seni çoktan
ah bu şarkıların gözü kör olsun derken,

durup bir düşündü zerdüşt.

doğmayacak güneş için ettiğim dua neden diye.

madem güneş yok.

gecedir bundan sonra yarim.

ay için dua ederim.
öyle yarım değil hee
dolunay için dolu dolu.

gecenin dinginliğinde yenilerim kendimi.
yıllardır gözümü alan güneş ve terleten sıcaklık yok artık.

olmayacak bir daha.


üzülmek mi? hadi canım! ben mi?
neden ki?

biraz karanlıkta kalmak benim de hakkım.
güneş eski tadında değil ki.

kanser oluyor insan biraz yanayım derken.
kör oluyor insan biraz bakayım derken.

eskidendi dostum eskidendi.

güneş doğaldı. atmosfer tazeydi.

sonra yalanlar oyunlar.
delindi atmosfer.

öldü fesleğeneler.
gelmiyor burnuma kokuları artık.

gecenin sessizliği güzel.
oyun plan hesap yok.

cırcır böceklerinin tatlı telaşında
ateş böceklerinin romantizminde

huzur var dedi sadece zerdüşt.

huzur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder