5 Haziran 2011 Pazar

"Akustik Kadınlar"


Radio edit kadınlardan çok sıkıldım. Amfi lazım, mikrofon lazım, yok mixer lazım, yok bilmem ne lazım..

Kadın dediğin akustik olmalı hocam..

Her zaman her yerde ses getirmeli.. Dinlendirmeli.. Daha sıcak, samimi olmalı tonu..

Albüm kayıtlarında sevmediğim de o zaten. Konser kayıtları candır o yüzden.. Detone de olmalı kadın arada. Kusursuzluk çirkindir. Estetik değildir. Pantolonu kirlenmeli arada. Beyaz giydim çime oturamam dememeli.

Bir gece sabaha karşı çalınabilmeli deniz manzaralı halka açık bir yerde. Yormamalı. Taşıması yorsa da sesi dinlendirdikten sonra başımın üstünde yeri var. Kaç yokuş çıktım saymam o sırtımdayken.

Akustik manyaklığı elektriğin icandından önce mi başladı acaba? Bilmiyorum..

Soğuk, mükemmel, metalik kadınlardan uzak duruyorum artık. Onlar da hiçbir zaman bana yakın durmadılar ya zaten. İsabet oldu.

Neyse hem akustik hem cover sevdalar diliyorum herkese meskun mahallerde..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder