6 Ekim 2011 Perşembe

"ölüm"

Dikkat: Bu parçayı dinlerken okumanızı tavsiye ederiz. Teşekkürler özlem ipek..

soğuk.
huzur.
hissizlik.

hayır hissizlik değil
hissedebiliyorum
ağırlıklarımdan kurtuldum

keşkelerim nerede?
geçmişten
peki ya kaygılarım?
geleceğe dair
acılarım hissettiğim

böyle daha mı zor?
acılar olmadan yani
keşkeler
kaygılar
anlamsız mı herşey?

onlarsız olmaz mı?
huzur hiçlik midir?
hiç olmak mı doğru olan?
günün birinde toprağa karışmak mı?

birileri hatırlar mı?
anlatıp gülerler mi
bir içki masasında
muhabbetin en güzel yerinde?
muhabbeti en güzel yapan bizsek aslında

bir kadeh de bizim için kalkar mı?
kim tarafından mı?
en yalnız kimse o masada
o kaldırsın isterim...

çünkü en çok o anlar beni
huzuru
hiçliği...

uçsuz bucaksız boşluk
rüzgar bile değmiyor artık bana
içimden geçiyor rüzgar
oysa ne severdim çarpmasını
suratıma yalnızlığımı

yokmuşum gibi
hiç olmamışım
olmayacakmışım
gibi...

bırakıyorum kendimi
hesapsızca
boşluğun kucağına
sarmalıyor hiçlik beni
sorgulamadan
yormadan...

sonrası
sonrası yok
henüz var olmadı
öncesinin var olmadığı gibi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder